2prens1anne benim bebeğim de 2 aylık. Çok gazlı bir bebekti ilk 15 gün çok çektim ağlama krizler uyumamalar ve emzirdikçe emzirdim. Bir gece asla uyumadı ağladı sütüm yetmiyor sandım panik yapıp hemen mama verdim gerçekten de içip uyudu. Doktora anlatınca gaz olabilir dedi. Her akşam aynı saatte yapıyordu genelde. Yeni anne olarak elim ayağıma dolaşırdı. Gaz deyince mama bir daha vermedim hep emzirdim sütüm artsın diye de. Ayın sonunda 1,5 kilo almıştı. Eğer memenizden bu kadar süt akıyor ve taşıyorsa bence sütünüz ile ilgili bir durum değil. Mama bebek midesini daha çok yorar sindirimi daha uzun sürer o yüzden uyur demişti bana emzirme danışmanı