Kızlar merhaba, 19 günlük Taze anneyim bende İlk postum olacak ve yardıma ihtiyacım var. Oğlumu dakikalarca emziriyorum ama asla sütümun üstüne uyumuyor hastanedede öyle oldu sezeryan da süt gec gelir derler. E 19 gün olduk artık gelmesi gerekmezmi? Memeyi sıkıyorm sut akıyor hatta üstümu günde 2 3 defa değiştiriyorum sütüm akıyor hatta emzirirken diğer memeden hep akıyor sütüm bu kadar akarken nasıl yetmiyor anlamıyorum 60 ml veriyorm üstüne mama bazen üstüne uyuyor bazen yinede doymuyor. Şaştım kaldım aynı durumu yaşayan varmı tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?