Pnarer9 elfhuma19 babaannemin bir lafı vardır, “ kısa kısa gül ağacı , uzun uzun gürgen ağacı ” anlayana söylersin 💖🤣
defnegynk elfhuma19 oğlum 49 cm doğdu şu an 67 cm 5 aylık. Kız kardeşim kızı 52 doğdu ama şu an kısa o aileden gelen bişey bence. Doğumla alakalı değil. 38+2 de doğdu oğlum. 49 cm erkek bebeğe göre çok kısa doğdu. Eşim uzun benimde boyun uzun değil orta diyebilirizz
Umisko elfhuma19 39+5 te 48 cm doğdu arkadaşım da o günlerde doğurdu o da 48 cm , boyda persentil uyumlu gidiyor 3 aylık 60 cm di en son , ben bir sorun görmüyorum . Bir arkadaşım 52 cm doğmuş boyu 1,50 şuan , çok takılmamak lazım :)
annedemir Hamileyken doktor bacak boyu cok uzun annesine cekmis demisti oglum 38de 49 cm dogdu😄 doguma gore boyu iyi gidiyor ama genele gore kisa tabi. Onemli olan kendi icindeki gelisimi🫶🏻
DefneRana3881 elfhuma19 büyük kızım 49 cm doğdu şuan 4.5 yaşında 118 cm Küçük kızım 54 cm doğdu şıan 22 aylık maalesef alt sınırda boyu 🥴 ikiside 40 hafta üzeri doğdu