elfhuma19 Teşekkür ederim aynen kizim bu sene biraz atak yapti yoksa gecerdi bile 🙈Canları saolsun.Neler cektim yasasın saglıkli olsunlar diye.Ben de hep kizimı için zayıf zayıf laflarıyla büyüttüm 4 yaşina girdigin de aaa 2 yaşında mı bu diyorlardı.Kaybettıği bebeğiyle bile kilosunu kıyaslayanlar teyzeler oldu.