alisinannesi17 shibalba 4 bucuk olduk biz 69 olmuş yeni ölçtürdük erkek ama benimki oda fark edebilir belki kızlar daha minnoş olabiliyor ama sizinkide uzar muhtemelen bizimde ilk ay iyi uzamış demişti doktor
Alparslanmoms_ elfhuma19 Benim oğlum da 39+0′ da 48 cm doğdu. Şu an 10 ay 5 günlük 71 cm bende üzülüyorum minyon oysaki eşim 1.82 boyunda bende 1.63 64 boyundayım bana benzemiş boyu.
Ozlem2904 elfhuma19 39+2de 48cm dogdu oğlum 18.ay kontrolünde 93cmdi. Baba tarafı hep uzun 185den aşağı insan yok