Betelgeuse_ Bebeciknerde şu an nasıl giyiyorsunuz evde dolabiniz nasıl ? Diğer yorumlarınızda liseli bı kız gibi dolabım demişsiniz ondan merak ettim
Bebeciknerde Betelgeuse_ çünkü genelde lise ve üniversiteden kalan kıyafetlerimi giyiniyorum. Artık kendimi kadınsı hissetmek istiyorum. Tişört gömlek evet kadınsı yapılabilir parçalar ama onların lisede giydiğiniz versiyonunu düşünün 🤦🏻♀️
Misbebegim Bebeciknerde bise diycem eşinin sevip sevmemesi önemli mi sevmiyorsa sürmesin kendisi 😅ama bu senin sürmene engel değil şöyle saca başa ojeye vs karışıp burnunu sokan erkekler garip geliyor bana ben seviyorsam bana iyi geliyorsa sürerim eşim sevmiyor diye niye kendimi kisitliyayim.
Nurbost Bebeciknerde ay siz yine kendi kıyafetlerinizi giyiyormuşsunuz ben kocamınkileri giyiyorum. Hamileyken alıştım hala ondan takılıyorum. 😢
Betelgeuse_ Bebeciknerde lise ve üniversite kıyafetlerinize girebildiginiz için sizi tebrik ediyorum 😁😁 onun dışında evde şu tarz şeyler çok şık duruyor bence, durun bakayım foto yukleme nasıl oluyordu,aticam resmi yoruma Ekledimmm galiba
Halimea Bebeciknerde evet , ben aldım 2 kere ve kaliteli . Çanta , terlik , ve ev giyimi için tayt ve üst almıştım.
marisback Bebeciknerde ben evde giyim için pek bir şey almam genelde dışarıda giymekten sıkıldıklarımı ya da biraz eskiyenleri giyiyorum 😂 böylece ev kombinim dışarı kombini gibi oluyor sfhjkl crop tişörtleri de yazlıktaysak dışarda Ankaradaysak evde giyiyorum 😂
Minico Bebeciknerde Trendyolmilladan alıyorum. Tayt olarak oysho,oxxo bakabilirsiniz yada direk fitilli taytlı takımlar başka sitelerde de var. Tayt giyeceksem üzerine salaş tişört yada bluz tercih ederim. Crop giyeceksem altına bol paça. Sizde zevkinize göre mutlaka bulursunuz 🌸