Boncuk-anne benimde öyle ya hiç klasik kesim pantolonum yok. Gömleğim yok, ceket desen hiç yok😂 o gün doğum gününe diğer anneler gabardin pantolon gömlek babet ya da topukluyla gelmişlerdi. Mesela bi tanesi kloş etek giymişti ama kot kumaşındandı önden düğmeli bilekte bitiyodu üstüne tiril tiril bi gömlek altınada topuklu açık ayakkabı giymişti. İşte giyinmeyi biliyolar ben hiç bilmem😂