Bebeciknerde aynı durumdan muzdaribim. Dışarı çıkarken saç makyaj kıyafet derken toparlıyorum durumu ama evde halim içler acısı . Eşim akşam gelene kadar çocukla uğraşmaktan tüm şaftım kayıyor . Saçlarım elektrik çarpmış gibi gözaltlarım uykusuzluktan morardı artık , üzerimede kilolardan dolayı ne olursa onu giyiyorum . Çocuktan önce asla böyle değildim evde makyajla gezerdim çok özenirdim üstüme başıma . Bir çocukla bu hale geldim kendime çok kızıyorum