Azra41 rukiyegarip35 Tabiki de kendi kararım:) saygı duymak isteyen duyar , duymak istemeyen de duymaz. Yani annem öyle dedi diye aaa tamam anne yapmam demedim . Önemli olan niyet. Ben arkadaşın vasıtasıyla niyet ettim 🤲🌸
rukiyegarip35 Azra41 çok güzel valla allah girdigin tesetturunu daim etsin bacı darısı isteyen herkese olsun inş 🤲👐
Azra41 63_hulya_63 İnşallah sana da nasip olur 🌸 ben bekarligimdan beri başına buyrugumdur yani çok fazla annemi dinlemezdim. Şöyle yani vereceğim kararlarda. Sert çıkardım hep :) aslında şuan kimseyi de kırmak istemiyorum herkesin kendi düşüncesi annem öyle dedi diye öyle olucak değil :)
63_hulya_63 Azra41 bende öyleyim aslında kararimi verirsem kimseyi umursamam ama işte akrabalarim falan hepsi kapalı ona rağmen böyle tamamen geniş geniş örtüler omuzdan aşağı şeklinde yapınca bizimkiler çok garip bakiyo yaşına uygun mu daha küçüksün gibisinden bende sinir oluyorum kendim karaf verirsem kimseyi ilgilendirmez dyecegim .🥰 eşim bana hiç karışmaz o konuda işte nefsimi yenersem inşallah nasip olur
Azra41 gokturkasli İradem güzeldir benim :) bir anda kapandım bende çok açık giyinirdim bekarken hatta bana acılıcaksin dediler. Benle beraber kapanan bütün arkadaşlarım açıldı :) kızım olduktan sonra daha bol ve uzun giymeye başladım. Şuanda düşüncem bundan yana hayırlısı bakalım :)
gokturkasli Azra41 siz yine guzel guzel yapin. Asama asama o zaman hic ayrilmazsiniz Allah hic birimizi dogrudan ayirmasin. Basta evlatlarimizi
Merveeofs Azra41 kendimizle, kendi hayatımızla ilgili şeylerde kimseyi takmıyor ve duymuyoruz hele kii Rabbimizin razı olacağı bir durum söz konusu ise kulakları tamamen kapatıyoruz 🌸 Allah’ım mübarek etsin bu adımınızı, yolundan ayırmasın bir an bile 🤲🏼🩷
Cocukgelisimcimomy Azra41 bende tunik pantolon giyordum ama böyle uzun ferace çarşaf falan giyenler çok tatlı bence özelikle gençlerde inanılmaz hoşuma gidiyor. Allah banada nasip eder insaAllahb
bebek_cund_annesi Azra41 cnm ben 15 senedir örtülüyum pecede takıyorum hatta eldivende. Eşim ondan başkasının beni görmesini istemiyor. Seni Allah değerli kılmış diyor. Ayrıyetten ben bu şekilde öyle rahatım ki.icim.huzur dolu. Tabiki insanlar kötü şekilde de bakıyor kimisi güzel şeyler diyor. Önemli olan Rabbimiz razı etmek ❤️
denizmavisi1 Azra41 maşallah ne güzel eşinde destekcin kendine güveniyorsan istiyorsan en güzel tesettür öyle giyinmek zaten ❤️
sanannee Azra41 kimsenin rızasını almanıza gerek yok Allah rızası için giyiyorsunuz yaş ile alakası yok yarının ne olacağı belli değilken yarına kalacağımı z belli değilken yaş sorun olmasın sizin için:) bende bekarken çarşafa girmiştim ve çok tepki almıştım hakaret bile edenler olmuştu ve dayanamadım çıktım çarşaftan şimdi ise çok pişmanım kim ne derse desin boşverin💕
Ecrin54 Azra41 bende bugün kendime ilk defa ferace aldım ve bütün pantolonlarımı dolaptan çıkarma kararı aldım.Eğer tesettürlüyüm diyebiliyosak tam anlamıyla yaşamamız gerekiyo bence 🥰 Sizin adınızada çok sevindim bence kimseyi dinlemeyin içinizden geleni yapın 🫶
kanalizereis Azra41 ben de feraceliyim. Size başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. Bir gün Zara’ya gittim muhteşem indirim vardı ortalık kıyamet günü gibi. Bende mont alacaktım nakit ödemek istedim. Banknotun birini sahte sandılar benim de yanımda kart yoktu başka nakit de yoktu. Cüzdanımda 50 Euro vardı kasiyere gülerek bunu alsanız olur mu dedim 🤣 arkada sırada bekleyen dedi ki bu suriyeliler de burda keyif çatıyor biz sürünüyoruz dedi 🤣 bu ülkede çarşaf ferace giyersen kesin arapsın suriyelisin 🙄 ama hevesin varsa gerçekleştir çünkü çok büyük rahatlık ve özgürlük
Azra41 kanalizereis İnsanları hiç bir zaman susturamazsin.. özgürlük diye ciyak ciyak bağıran insanlar emin ol kendileri. Yobaz ve geri kafalılar. Herkes kendi pisliginde boğulsun ilk önce ..