Azra41 Başkalarını endişe ediyorsanız şundan emin olun,
Siz tunik, şalken kötü bakan, sufle, ferace ileyken de kötü bakmaya devam ediyor.
Yani siz daha az kapalı olunca o kitlenin daha çok olurunu almıyorsunuz.
Veya daha çok kapalı olunca daha çok nefret etmiyorlar.
Bu aynı şekilde tesettürsüzken de geçerli, nefret besleyen, bol pantolon giyene de, kot şort giyene de aynı nefreti duyuyor.
Kısacası, içinizden geleni, doğru bildiğinizi, doğru olanı yapın. İnsanlara beğendirmeyi değil, Rabbinize beğendirmeye odaklanın. İnsanları asla memnun edemezsiniz çünkü, Rabbiniz ise size her zaman bir fırsat verendir.
Ve ayrıca,
Muhammedin taşlanarak yürüdüğü şu zalim dünyanın yollarında kucaklanarak gezip dolaşmayı umut etmek ahde vefasızlık değil de nedir?