Slm annelerim ben kapaliyim . Ama tunik ,pantolon , şal şeklinde popomu kapatan tunikler giyiyordum çocuktan sonra kendime çeki düzen verdim topuguma kadar tunikler giyiyorum . Bı arkadas vasıtasıyla konuşmamız oldu geçenler de boş yaşıyoruz falan filan gibisinden .. Sonra bana ferace alacağını bol elbiseler vs alıp , suffle giyeceğini söyledi eve geçince bana linkini falan attı böyle peçeli şekilde de takılıyor aklıma yattı aslında .. Çok beğendim aslında beğenmeyi de geçtim içim bir heyecan kapladı hemen sipariş verdim anneme gosterdim annem kızdı. Abime söyledim abim senin kararın çok güzel kardeşim dedi. . Eşim bu konuda destekcim sen ne istiyorsan o olsun diyor .. Kullanan var mı aranızda? İnsanlar nasıl bakıyor . Bazılari çok farklı bakış açılari oluyor çevreden değil aslında ama annem beni çok ürkütüyor .. Yaşına gore değil vs diye. Ama ben istiyorum. Dinimi tam anlamıyla yaşamayı. Bu arada namazımı , orucumu da tutan birisiyim . Fikirlerinize açığım .