Azra41 insanların değil Allahını ne dediği önemli.bende kapalıyım hergun vicdan azabı çekiyorum çünkü kapalilikla tesettur aynı şey değil.Dar ada kısa giymiyorum başımıda örtüyorum ama genede Bi eksik hissediyorum.anneler neden böyle yapar bilmem benimde annem kapalı ve dindar her ibadetini yapar ama ferace sufle vs onada hoş gözükmüyor belkide eski kafalılar eskiler tesettürü tam bilmiyorlar .