Vldn0212 dün gittik çok sevdi bebeğim 3 ay 10 günlüğüz normalde gazlı bir bebek değil ama spadan sonra rahatlamanın da etkisiyle bayağı gaz çıkardı masaj vs çok iyi geldi. Suyu da çok seviyor zaten çok mutlu yüzdü , kendi başına bir şeyler yapmanın verdiği şeyle özgüvenleri de gelişiyor biz memnun kaldık yani 🌸