Vldn0212 ben de götürmek isterdim ama hiç fırsat olmadı götüremedim. Sarılığı , kusması, ıkınmaları gazıydı derken büyüttük . Bir de hijyen açısından emin olamadım açıkçası o yüzden de erteledim hep. Yalnız geçen gün instagramda olusum ama kimdi hiç hatırlamıyorum . kalça usg öncesi bebeği spaya götürmüş ve orda masaj yapıyorlar ya , bacaklarına da yapacaklarmış izin vermemiş. Sonra kalça usg’de bebeğin kalça çıkığı olduğu görülmüş, yani masaja izin verseydim belki de bebeğe zararı olacaktı diyordu. Ben götürsem benim hiç aklıma gelmezdi mesela 🤷🏻♀️