Masmavii Vldn0212 İkisinide kırkında götürdüm sırf anı kalsın diye. Bir dahada gerek duymadım. Eve şişme havuz aldık.
kolonyalimendil Vldn0212 6 aylıktı sanırım götürdüm iyiki daha küçükken götürmemişim suyu çok seviyordu zaten çok eğlendi 😅 zaten daha önce götürme şansım olmadı 1 aylıktı yoğunbakıma girdi 3 aylığa yakındı deprem oldu derken derken 6 aylıktı götürdüm ☺️
NmalkoC Vldn0212 bende 3 aylık sünnet olduğunda götürmüştüm ilk götürdüğümde ilk defa desteksiz uyuyakalmıştı gazı olduğu için sürekli huzursuz bir bebekti ve ogun oyle rahatlamıştıki gerçekten daha sonrasında dada kışın da mesela cok kez götürdüm