muratnannsi ek gıdayı da reddeden çok çocuk var o şekilde kıyaslama yapıyorsanız. Sizin çocuğunuz yiyor olabilir ya da farklı alternatiflerle de olsa yiyebilir bazı anneler de 1-2 tane içine atıp tatlandırıp yedirebilir gibi.(yemeyen çocukla karşılaşmayan bu dediğimi anlayamaz en olun)
Bu sonuçta mama gibi her öğün verilen bir yiyecek değil paket paket bitirmiyordur kimse de günde 1-2 tane den herhangi bir kusur görmüyorum ben açıkçası.