Deletedmom_117 bu, nasıl bakış açısı
Benim kız 10 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı
Ne yapsaydım mama vermeyipte??
Elimden geldiği kadar günde 1 defa az vermeye çalışıyorum ama sırf mama katkılı diye cici bebe de mi vereyim
Neresinden kurtarırsam kar diyorum
Annenizin yaptiği marifet gibi anlatmanız da ayrı trajik
Eskiler bilmiyormuş yapmışlar ama şu an her şey biliniyor araştırılıyor
İmkan varken neden? Annem daha geçen gün bu kadar bilgi bizim zamanımızda olsaydı kimse şeker hastası olmazdı dedi
Çok şanslısın dedi
Siz hala eskiler öyle böyle yapmış
İyi eskiden telefon yokmuş mektup varmış mektup ile haberleşin