muzlurulopasta Analarınız size hiç cicibebe vermedi zaten. Bu yeni nesil analıkta beni bitiriyo ya. Bugün cicibebe vermediğiniz bebeniz okula başlayınca cicibebelerin alasını yiyecek. Ne kadar sakınıyonuz bebelerinizi beeee. Mükemmel analar. Hayır vermiyorsanda vereni eleştirme sanane kardeş. EVİME KESİNLİKLE GİREMEZ! ne bu katran bazlı bisküvi mi 😂 Abartmayın ya ööfff baydı he
tekbasimabakiyorum muzlurulopasta haklısınız kısmen katılıyorum okulda görecekler nasılsa o yüzden o zamana kadar biz vermeyelim :) vücutlarına mutlaka abur cubur girecek kreşe başlayınca. O döneme kadar kendimiz yaparak idare etsek ne güzel. Ha yapamayan olur çalışan anneler vs onlar süper kahraman gibiler zaten versinler bir şey olmaz :)
Aslicamm Busex iyi de bebeğe vermeseniz bilmezdi ki görüp de ben cici bebe istiyorum diyecek hali yok:)
tekbasimabakiyorum gamzesameturkoz Geeko marka keçiboynuzlu bisküvi veriyorum nadiren. Ama kendimiz yapabiliriz çok kolay neticede. Ve uzun süre bayatlamıyor. Dışardan almaya gerek olan bir ürün değil ki
muzlurulopasta tekbasimabakiyorum yani yapabilen yapsın bisküvisini versin yapmak istemeyende hazır versin yani abartmadan ne olacak yav. Bu kadar kasmaya, cicibebe veren anaları vatan haini ilan etmeye ne gerek var.
tekbasimabakiyorum muzlurulopasta orası kesinlikle öyle, bu nesil çok abartıyor çünkü çok fazla araştırıyor. Fazla bilmek de iyi değil 😁
Alerjikrinit muratnannsi tamam işte yüzde yüz sağlıklı besliyormuscasına burda linç yapmanız saçma olur bu durumda mecburen veriyorsunuz. Bu durum çok konuşulmuyor mama zehir mi deniyor hemen ama cici bebeye sanki çocuğa sigara içiriyormuşçasına muamele ediliyor ben bu açıdan bakıyorum size suç bulmuyorum
muratnannsi Alerjikrinit yok anlıyorum linç etmiyorum sadce hani türevi varken verilebilir diyorum .Ben hic vermedm o tarz sadece 1 2 kere evde yaptım. Hani olmasa da olur mantigindaym biraz da .mamaninda yapılabilir sekli olsa keşke daha sagliklsinj yapsak ama bu tarz seyler en azndan sağlıksı yapilablr mantigindaym .mesela normal beslenen bir bebekse cici bebe sağlıksız vermesen olur ama mama da o olmuyor .bebeğime mama verdim vermek zorundaydm ama cici bebe vermedm olmasa da olur cunku yiyebilcegi seçenekler var .küçükken maleswf anne sutu ve ya formul mama başka seçenek yok ve bir çok formul mama da seker malsf var
melo23 Nesli92 cici bebe verenleri linçliyoruz :( gördükçe çıldırıyorum cici bebe içeriği çok kötü zararlı bunu artık bilmeyen kaldı mı cidden merak ediyorum hala verenleri gördükçe burda ben cıldırıyorum cidden :((( siz tabikş en doğrusunu yapıyorsunuz
Biz3kisiyiz_ muratnannsi ek gıdayı da reddeden çok çocuk var o şekilde kıyaslama yapıyorsanız. Sizin çocuğunuz yiyor olabilir ya da farklı alternatiflerle de olsa yiyebilir bazı anneler de 1-2 tane içine atıp tatlandırıp yedirebilir gibi.(yemeyen çocukla karşılaşmayan bu dediğimi anlayamaz en olun) Bu sonuçta mama gibi her öğün verilen bir yiyecek değil paket paket bitirmiyordur kimse de günde 1-2 tane den herhangi bir kusur görmüyorum ben açıkçası.
muratnannsi Biz3kisiyiz_ tabiki hic yemeyen bebekler için verilmesinde sakınca yok hic ama hic yemediği süreçler de yedigi seyleri bende verdm .sadcee hani yiyen bir bebekse cici bebe olmazsa olmaz değil onu anlatmak istemiştim. Hani normal meyve faln yiyorsa ya da yemek yiyorsa 1 2 tane ye de gerek yok diye düşünüyorum ama yemeyen bir bebekse zaten yapilcak birseh yok
Belisbelis Ben bebekken annem 2 aya kadar emzirmiş beni sütü kesilmiş. Mama alacak para yok tabi. Ekmeğe çay döküp yedirmiş pirinç unu yedirmiş. Sonuç 30 yaşındayım şeker hastası olduğumu öğrendim. Ayrıca bel fıtığımda var bu yaşta. 40 lı yaşlarda ne olur bilinmez. Kızım 21 aylık paketli gıda yedirmem tadını bilmediğinden biz yediğimizde elini uzatmaz meyve sularını kendim sıkarım buzluğumda herzaman pankek poğaça vardır hiç bişey yapamazsam buZluktakileri veririm. Dışarı çıkacağımız zamanda elma havuç eşeftali ne varsa soyar buz dolabı poşetine koyarım çantaya atarım.1.5 yaşa kadar bebe bisküvisini kendim yaptım. Dışarıya çıktığımızda zor durumda kalırsam hipp yada milupanın bebek bisküvisini veriyorum. 1.5 yaşına kadar şeker kullanmadım pekmez yada elma suyu konsantresi kullandım. Şimdi esmer şeker kullanıyorum çok abartmadan. Çok dikkat edin kötü beslenme ileride karşınıza kötü bir şekilde çıkabilir.
Emieta Belisbelis aynı fikirdeyim Benimki 15 aylık kapalı paket asla evde yapıyorum herşeyi. Dışarı çıkarken evde ne varsa yoğurt meyve yada hazırladığım atıştırmalıklar. Mama vermek zorunda kalanlara sözüm yok ama eğer keyfi ise bi okuyun araştırın arkadaşlar.
izd gamzesameturkoz hayır. Vermiyorum ve de vermeyeceğim. Basit bir araştırma ile bile öğrenebilir. Daha sağlıklı alternatifleri var veya evde yapılabilir illa bisküvi verielcek ise..
Belisbelis Emieta herkes abarttığımı söylüyor ama rahat etmiyorum. Dışarıya şehir dışına hastaneye gidiyoruz illa lokantaya avm ye yemeğe gidiyoruz ben saklama kabında yemek götürüyorum. Karpuz sever karpuz doğrar kaba koyarım arabada yediririm. Ama yinede fastfood yada paketli bişey yedirmem. Dışarıda bişey istemesin diye yedirir çıkarırım tok olsun diye.
rosesbabys gamzesameturkoz cici bebe markasini ben cok seviyorum ara sira yerim ve yedigimde asiri derecede karnim agrir. O yuzden cocuguma asla vermedim vermemde sekerden ibaret zaten. Kendim yaptim cici bebe yada organik olanlardan aldim 🤍
Masmavii gamzesameturkoz Belirli bir yaşa kadar hiç vermedim. 0 - 3 yaş arasıysa vermeyin zaten. Atıştırmalık, abur cubur niyetine belirli bir yaştan sonra az az vermeye başladım. Hünnap, Hammm, Hipp, Og Natural gibi markalar.
SmyArslann gamzesameturkoz cici bebe değilde istanbul halk ekmeğin ürettiği bebe büsküvisinde veriyorum, bebeğim 20 aylık bikaç aydır atıştırmalık olarak yiyor hatta bizde yiyoruz 🤭 içeriği cici bebeye göre gayet temiz