Hanne1910 Kızlar benimde bi göğsümün ucu çok yara diğeri normal düzeydi birini emzirebiliyorum ama digerini mutlaka sağmak zorunda kalıyorum sağdıgim sut bazen araya bile gidiyor çünkü uyuyor oluyor ve uyurken almıyor bebeğim acaba 15 günlüğüz daha ve sütümü nasil saklicagimi bilmiyorum açıkcası dolapta kaç saat bekleyebiliyoruz ve nasıl ısıtıyoruz çıkardıktan sonra bana yardımcı olursanız çok sevinirimm
Hazal22 Hanne1910 canım ; anne sütü 3 saat Oda sıcaklığında,3 gün buz dolabında(4derece),3ay buzlukta saklanır. Hep 3 kuralı var
nurturkdal Dyts ben tam da seninle ayni durumdaydim 16 gun boyunca neler yaptim emmesi icin ama bi turlu tutmadi memeyi biberona alismisti ten tene temas yaptim beraber dus aldik hep ciplak gogsumde yatirdim onlar mi yapti bilmiyorum ama artik pes etmistim kafaya takmicam dedim boyle devam etsin napalim tutmuyo dedigim gun tuttu memeyi hic canini sikma herseyin bi vakti saati vardir bol bol sag suyun cekilmesin yeter insallah tutucaktir benim bebegim simdi 1 aylik 14 gundur daha yeni tuttu
Deletedmom444 Dyts benim öyle sağınca düzenli göğüşlerimde hassasiyet oluştu acıyor emzirince acımıyor ama silikonla emiyor:(
Ozlem35 Zhdsngz saat aralklarnz varmi sagm yaparken bn genelde 4 satte falan bir sagsamda bebegm 110gunluk oldu suan sutum azaldi fatkandaym
Zhdsngz Ozlem35 ben artık Çok sagamiyorum 6saat aralikla ortalama iyice doluyor göğüslerim sık sagamiyorim çünkü o kadar yaralar ki
Ozlem35 Derin dondurucudan cikardiginiz sutu normal dolap bolumune aldgnzda eridiginde kac gunde bitmesi lazim
Yagmurs Esrahamza78 ben günde bir kez sağıyorum, yalnız siz iki üç saatte bir sağın demişsiniz. Herhangi bir azalma olur mu benim yaptığım şekilde ? Bizimki emiyor çok şükür , sadece göğsümü tam boşaltamadığı için bir kez sağmak zorunda kalıyorum
Esrahamza78 Yagmurs emiyorsa azalmaz inşallah ben sadece sağdığınızı düşünmüştüm. Şöylede yapabilirsiniz her emzirmeden sonra 10 dakika kadar sağma yaparsanız süt baya artıyormuş
Resmiye Humus 9 gün önce doğum yaptım. Benimde memeler şişti . Profesyonel makine kiraladım. Sütü sağarken annem memelerime masaj yaparak kanalları açtı ve tüm şişlik indi. Her gün emme sonrası kalan sütleri makine ile boşaltıyorum. Böylece tekrar şişlik oluşmasını engellemiş oldum.
nurturkdal Dyts hic pes etme benim suan goguslerimde bi sikinti var mesela o yuzden emziremedim bikac gun yine biberonla vermek zorunda kaldim ama artik hem meme tutuyor cok sukur hem de biberon verebiliyorum iyi zamanlarinda vermeye calis delirdiginde israr etme iyice sogumasin 😊
Sedatasdan Tugkaninannesi anlafım canım peki nası ısıtıyosun buz dolabında kaç gün kalabilir veya dondurucuda
Tugkaninannesi Sedatasdan canım dondurucuda 4 ay dolapta 4 gün oda sıcaklığında 4 saat diye biliyorum. Ama ben hemen tüketmeye çalışıyorum. Dolaptan çıkarıp sıcak suda bekletiyorum canım
Merrcimek Dyts silikon uçla emziriyorum. Dr a sordum nasıl emzirixem diye o da karnı yokken uğraş dedi. Ben de karnı tokken arada veriyorum