Sedatasdan canım kusura bakma yeni gördüm yazdığını, eğer sütun çoksa ben pompa almani öneririm. Ben genelde sagdigim sütü oğluma veriyorum oda sıcaklığında çok bekletmiyorum. Ama fazla sagarsam direkt dolaba koyuyorum cam kaplara ya da süt saklama kaplarina sonra ısıtıp veriyorum. Oda sıcaklığında 4 saate kadar kalabiliyor süt . Ben biberona bağımlı oldugum için sürekli sağma makinesi elimde geziyorum:)