Tugkaninannesi Lokma canım ben ekstra bişey yapmiyorum , ilk günlerde humana still teslim kullandım o baya arttırdı sutumu. Ve kesinlikle sagarak çoğalıyor süt. Emzirdikten sonra bile sağmak lazım bence sut oluşumu için çünkü bebek hepsini ememiyor. Bulgur ve pekmez de çok süt yapıyor bana.
Dyts Tugkaninannesi fikirleriniz için çok teşekkür ederim inşallah benimkide çoğalır bebekte bir şekilde tutar🙏🏼
Ennur Kızlar benim oğlum emiyo ama az emip bıraktığı için sağmaya başladım çünkü diğer türlü azalmaya başlamıştı sütüm siz sağanlara bi sorum olcak kaç saatte bi sağıyosunuz kaç cc çıkıyor ve o çıkan sütün hepsini veriyomusunuz yani diyelim çok çıktı ne kadarını veriyosunuz biraz acemiyim de ☺️
Esrahamza78 Lokma sağma işlemini düzenli yapmanız gerekiyor iki yada üç saatte bir mutlaka sağın iki saatte az çıkıyorsa üç saatte bir sağın ama mutlaka düzenli olsun bide tamamen boşaltın yani süt gelmeyene kadar sağmanız gerekiyor
Yagmurs Esrahamza78 ben günde bir kez sağıyorum, yalnız siz iki üç saatte bir sağın demişsiniz. Herhangi bir azalma olur mu benim yaptığım şekilde ? Bizimki emiyor çok şükür , sadece göğsümü tam boşaltamadığı için bir kez sağmak zorunda kalıyorum
Esrahamza78 Lokma elektrikli pompa ile sağmak sütü arttırıyormuş zamanla tabi bol su içmekte önemli. İki sağım arasında bir litre su içmeye gayret edin
Arife Esrahamza78 sütü saginca gogusleriniz acimiyor mu lansinoh elektrikli ile sagiyorum valla 4 dk ancak dayaniyorum ucu aciyor hemen kizariyor gibi oluyor
KbrArya Dyts tabiki hemde yanlız olun baş başa kalın bebeğiniz ile konuşun bakın etkisini görüceksiniz
Dyts KbrArya ya bende emzirme koçuyla çalıştım o da bol bol ten teması dedi ama büyükler bir türlü izin vermiyor bebek üşütücek diye
Aesma Sütünü sağıp verenler yetişemediğiniz zaman oluyor mu? Ben bazen yetişemiyorum acıkıyor ozaman mecbur mama veriyorum :( sütümde tek seferlik sağımda 1 bazen 2 öğünlük anca yetiyor
Deletedmom006 Aesma ben sagiyorum iki memeden 20-30 cc cikiyor. Cocugun 70-90 cc mama ile besleniyor. Ne aci bi durum
EceS Dyts daha tam alışamadı bazen çok ağlıyor kendini itiyor ama biberon vermiyorum gerekirse süt sağıp çay kaşığıyla veriyorum aç kalmasın diye. Alışması için dua ediyorum
Akalinbetul_8 EceS premature Çocuk sahibi olmak tahmin ettiğinden daha zor şimdiden oturmayı takarsın maalesef üzüleceğin çok zamanlar olabilir çok dikkatli doktoruyla birlikte adım atmalısın fizik tedaviye de mutlaka gitmelisin Gerek olsa da gerek olmasa da mutlaka gidilmeli nöroloji doktoru zaten yönlendirmeli yaşıtlarına erken yakalasın diye tedavi almalı (26 haftalık dıgdu oglum4 yasında)
Happygril Deletedmom006 eninde sütüm azdı canım sagarak cogalttim göğüs bu kaç gün makina ile sagma alışması lazım benimde sağlarken süt gelmiyordu 10cc 20cc ancak çıkıyordu ikisinden ama ben emzirdikten sonra sagmaya devam ettim hem sütüm çoğaldı hem gogsum makinaya alıştı
Zhdsngz Dyts valla tek basıma kimsem Olmadan bu zamana geldim bazen aç kaldım yapamadım bazen dışardan söyledim bazen yaptım Yedim öyle bir düzenim Yoktu hala da Yok o da şans sanırım yalnızca dinlenirsem Uykumu alırsam fark Görebiliyorum
Gonul_celen Duruzehra bnde 9 günlük bebegim sağıp veriyorm kesilir mi diye cok korkuyorum günde kaç kere sağıp ne kdr süt çıkıyor acaba ? Ben hep az mı diye endişe ediyorm suan düzenli sağamıyorum ama düzene bindirecegim arada canı isterse emiyorda. Bi de makina olarak ne kullanıyorsunuz
Duruzehra @Gonul_celen Ben e bebekten baby plus ikili süt sağma makinası aldım.ilk zamanlar 2 saatte bir sağıyordum 60 cc. Eğer 2 saatte bir sağmadıysam boşaltana kadar sağıyorum. Bi sonraki sağmaya dolmuş oluyor zaten. O yüzden de hiç mastit olmadım. Sütünüz sağdıkça çoğalır ihmal etmeyin derim
Gonul_celen Duruzehra bnde mastit oldum o yüzden bebeğimi emziremedim ztn ilk günden oldum sütüm fazla geldi sanırım hemen doldu bnde baby&plus kullanıyorum çiftli memnunum gece boyu sağladığım için sabah 150 cc çıkıyor sonraki sağmam yine düzensiz 5-6 saat sonra 90 cc civarı şimdilik yetiyor mama takviyesi var ama ben vermiyorum zorda kalmadıkça günde 1-2 belki. İlerleyen zamanlarda azalır yetmez diye korkuyorum açıkcası daha 9 günlüğüz acemilik rayına oturmadı baze şeyler ama sıklaştıracgım bnce sağma işini en azından stok yapmak istiyorm 😪
Ninattanuvanza Duruzehra sağdığımda uyuyor olyyor uyanıncada soğutor soğuk mu vermeliyim yoksa ısıtılıyor mu
Duruzehra Gonul_celen Anne sütünü arttırıcı çaylar içebilirsiniz. Benim 2 li sagdigim ici n stogum oluyor şuan sütten kesilsem 3 ay yetecek kadar sütü stokladım. Umarım sizde stoklarsiniz. Sağlıkla büyüsünler 😘
Gonul_celen Duruzehra ikili sağım yaptıgım zman da anca gün içinde yetiyor yaptıgım stok. Süt arttı damla kullanmaya başladım umarım emmese bile anne sütü alsın cok istiyorm 🙏🏻🙏🏻
Elfidam Duruzehra yaa ne guzel yapmissiniz 💕 kac aylik bebeginiz var ve her sagimda yaklasik kac cc sutunuz cikiyor. Ben emzirdikten sonra sahim yapiyorum tas catlasin 30 cc cikiyor 😞 42gunlukte bebisim var
Kubra34 Duruzehra Uzun sürelidışarı cıktıgınızda süt sagamadıgınız durumlarda azalmıyor mu veya nasıl yapıyorsunuz?
Ninattanuvanza Gonul_celen sağdığınız sütü dolaptan çıkardıktan sonra soğuk mu veriyorsunuz yoksa ısıtıyor musubuz
Ninattanuvanza Tugkaninannesi sağdığınız sütü nasıl koruyorsunuz, ne sürede veriyorsunuz, dolaptan çıkardıktan sonra ısıtılması gerekiyor mu nasl. Olacak