Belissimo canım ben oturduğum her an sagiyorum sonra da onları biriktiriyom. Ama üç saat sagmadigimda 150 cc falan çıkıyor. Gece uyku tatlı geliyor biriktirdiğim sütleri kullanıyorum bazen. Yemek yemedigim zaman daha azalıyor süt miktarı, her zaman değişiyor yani. Sen devamlı sağ üç saati bekleme fırsat buldukça hep sağ.