Deletedmom55 Supermom16 yok canım asla kullanmam bir daha instagramda mühendisoğlu var takip et içinde zararlı bileşenler varmış
Aysgrle Supermom16 benim beneğim 4ay 16 günlük hep mustelanın pişik kremini kullanıyorum iyi geliyor hatta bazen kolunda boynundada oluyo katlı durdugu için pişik oralarada sürüyorum hemen iyileştiriyor
Deletedmom55 Supermom16 evde de ıslak mendil değil ılık pamuk kullan canım gerekirse altını açık bırak havalansın yarın da mutlaka sudocrem al bence
Supermom16 Deletedmom55 öyle yapayım bende o zaman sürekli ağlaması pişik yüzünden mi oluyor uyumuyor
melikeakman Supermom16 bende sleepy kullanıyorum. pişik için kantaron yağı çok iyi geliyor. Kremler hiç işe yaramıyor. 🙄
Supermom16 Deletedmom55 bende dünden beri uykusuzum yarım saat uyuyor uyanıyorum umarım sudocreamden sonra düzelir 🙏🏻
Deletedmom55 Supermom16 düzelir evet şimdilik zeytinyagını ısıtıp ta sürebilirsin direk sürme asit oranı yüksek
Mtsz4334 Supermom16 nemli bile kalsa oğlum pişik oluyor pamuk kullanıyorum temizliğin de sonra kuru peçete ile kuruluyorum