Ozgrdnz mantarı bizde çekiyoruz, pişik sandım açılma oldu derisinde meğer mantarmış 3 gün oldu yanık gibi görünüyor canı nasıl açıyor idrarı geliyor bazen 😕 doktor a götürdüm mantar teşhisini 2 gün sonra koydu, bugün başka doktora götüreceğim. Şimdiden kortizonlu krem kullanıyoruz bakalım ne diyecek. Temizleme işlemini nasıl yaptınız bacak arasında çok zor oluyor yıkasam üşüteceğim diye korkuyorum ki açmıyor sımsıkı kapıyor bacaklarını bazen ıslak mendille (prima Aqua) bazen sulu pamukla yapmaya çalışıyorum. Ne tavsiye edersiniz.