AyCicegi BirAnneBirBebekkkKk ben atandım çok Şükür. Oğlum 14 aylıkken başladım çalışmaya sadece geceleri calisabiliyordum 4 5 saat gündüzde en fazla bir saat oda hergün değil devamlı ve istikrarlı çalışın planlı çalışın
BirAnneBirBebekkkKk AyCicegi nereye atandiiniz kac puanla hayirli olsun inşallah bizde basaririZ bende gunde en fazla 4 5 saat çalışabilirim
Dido01 AyCicegi çalışma programınız nasıldı bende hem üni sınavına hem kpss ortaöğretime gireceğim ve artık başlamam gerek geç bile kaldım 3 aylık oğlum var gündüz uykusu güzel ve bol vaktim var
Hamidee Prenses-annesiiiii hangi üni de okuyorsunuz bende istiyorum aöf anadolu ama kayıt işlemleri nasıl oluyor acaba
569767 egeninanns ne olark atandınız gk gy den mi atandınız bende maliye mezunuyum gk gyden caısayım dıyorum
Canmmel-26 BirAnneBirBebekkkKk bende çöl dert etmişim bebeğim olana kadar hep özel sektörde çalıştım ama illallah ettim üç kuruş para veriyorlar insanın canını alıyorlar resmen çocugum olduğu için tazminatımı verip çıkış yaptılar o dakkadan sonra atanmaya karar verdim bende kamu yönetimi mezunuyum kızım 1 gibi öğle uykusuna yatıyor 3 saat öyle çalışıyorum akşamda 10 buçuk 11 gibi uyuyor gece 2 ye kadar tekrar çalışıyorum yaklaşık günde 6 saat çalışıyorum diğer işlerimi kızım uyanıkken hallediyorum ki uyuyunca işim kalmasın diye bu şekilde yapıyorum bakalım inş atanırım bir bayanın ekonomik özgürlüğünün olması çok güzel birşey minnetsiz yaşıyorsun umarım sende atanırsın emek veren herkesin atanması dileğiyle
BirAnneBirBebekkkKk Canmmel-26 kesinlikle o konuda hemfikiriz kadinin çalışması lazım muhtaç olmaması lazim
BirAnneBirBebekkkKk Mavisiimm maliye benimde ben kendi bolumumde değilde zabıt katılığı polislik gibi şeyler istiyorum
BirAnneBirBebekkkKk Mavisiimm yapmadim henüz siz yaptınız nasıl hangi dersten başlasam bilemedim ders videosu dinliyorum sadece
Mavisiimm BirAnneBirBebekkkKk tarihten başladım videolar izliyrm kendim not alıyrm video ders notu almadım ginde 3 4 video izliyrm ertesi gün notlarıntazıyrm hem tekrar oluyo bebm için de
Betss07 BirAnneBirBebekkkKk Bende Türkçe Öğretmenliği mezunuyum ders çalışmak istiyorum ama bebeğim altı aylık ve gündüz uykusu da yarım saat akşam uyuduğunda da ben bitmiş oluyorum. Uyumadığı için hiç dinlenemiyorum haliyle ama bende atanmak istiyorum ama bir türlü fırsat bulamıyorum
06noname Sağlıkçıyım paramedik atama 90 üzeri maalesef 80 ile bekliyorum bebem 2 aylık 1 videoyu bile tam izleyemiyorum az çok temel var ama o kadar … test çözmem de çok mümkün olmuyo haliyle … gaz verin bana da çok ihtiyacım var