Mavisiimm tebrik ederim cidden,bebegım 9,5 aylık ve brnımle uyuyuo uyanıyor ,hiç vakıt kalmıyor gece gec saate kadar ayskta ,bende hazırlanmayı cok istiyorum,muhendislik mezunuyum ama temelim super degıl daha once 83 aldım kpss den ama 3 yıl gectı ustunden ,mat orta düzey türkce bu ıkısı baya zorlamıştı ,ne zaman basladınız calısmaya ,rutınınız var mıydı vs ?insan motivasyon arıyor