Busranur05 3,5 aylıkken döndü, 5 aylıkken de zınk zınk her iki yana da dönüyordu. Dönmesi iyi bir şey değil insan sürekli yusuf yusuf oluyor yatağın her yerine bariyer taktım ona rağmen hep panik haldeyim. Aşırı dönerek uyuduğu için beşikte de uyuyamıyor