Coynes
Ya evet bende sizin gibi sırf eşimi düşündüğümden gitmek istemiyorum ailemin yanına.
Tam bebeğinde bize , bizimde ona alışma zamanında babasıyla ayrı olcak
Ama böyle de ben çok zorlanıyorum, benim hamileliğimde çok zor geçti, bir de bebeğim prematüre, extra daha çok zorlandım ilk başlarda çok küçüktüü . Biraz psikolojik olarak yıprandım yani
Belki kalabalık iyi gelir diyorum bilmiyorum😥