nuurrtrkmn ilk oglum doğduğu gibi cuk cuk emdi emzigi. 2. Ye yani simdiki yeni doğan oğluma verdim yine doğduğu gibi. İlki gibi tutmuyor. Çoğu zaman istemiyor yüzde 30 kullanıyoruz. Anladım ki her bebek emzik delisi olmuyor. Ve sekere batur vs vs diyenleri lütfen dinlemeyin