prensesininannesi5838 merhaba, bebegim 2 aylik kendisini beklemeye yeni başladım. 1. Ayın sonunda doktora sormuştum artık kendisini bekleyebilir miyim diye kesinlikle hayır dedi. En fazla saati 3 saatte bir olarak yavaş yavaş değiştirebilirsin dedi. Önce 2.5 saatte bir sonra 3 ve ona ayak uydurarak. Sebebi de daha çok küçük olduğu için uzun süreli açlık kan şekerini düşürüyormuş. 2 aylik olunca artık kontrollü bir şekilde ipleri onun eline verebilirsin dedi. Yani ben 3. Veya 4. Saate alarmı kuruyorum eğer kendisi o arada uyanıp beni uyandırmazsa 4. Saatte ben besliyorum. Siz de doktorunuza danışip onun yönlendirmesi ile ilerlerseniz daha sağlıklı ve sizin için daha tatmin edici olacaktır