prensesininannesi5838 gündüzleri 2 saatte bir uyandırıyorum. Geceleri 2 saate alarm kuruyorum, bakıyorum uyuyor 3 saat olmasını bekliyorum. 3 saati geçirmiyorum. Ki zaten gündüzleri kendi 1,5-2 saate uyanıyor. Geceleri de kendi acıkınca uyanıyor ama uyanmadığı nadir zamanlar oluyor onlarda ben uyandırıyorum. Ne zamana kadar böyle gider bilmiyorum. Bir bakıma acıkınca kendi ağlıyor hemen anlıyorum. Ama doktorum gündüzleri 2 saati geçmesin, geceleri de 3-4 saati geçmesin diyor diye böyle ilerliyorum şu an ☺️