kucukprensannesi ilkaay0 emzirme ödeneğini hastane kendisi başvuruyor. Ama diğerini kaymakamlıktan demişler ama eşim sormuş öyle biryer yok e devletten oluyor demişler. Bilen varsa bende öğrenebilirim
Fyzelf Kereminannesiii e devletten ptt üzerinden kurum ödemelerine baktım aslında 2 ay sonra yatmış ama ben bilmiyormuşm 🤦🏻♀️ çünkü başvuru kısmında hala ödeme aşamasında yazıyordu
Cisemcagan17 Defnesa net bisi solemedim farkettiyseniz bnm en son sigortam haziran 2022 de vardı o yüzden sasirdim eşinden dolayı isteniyorsa bilemem araştırın diye cevap vermiştim bnde yanlış biliyo olabilirim
Kepekekmegi Defnesa süt parasında gün aranmaksızın veriliyor sizin dediğiniz çalışan anneler için olan doğum izni parası
Defnesa Kepekekmegi hanımefendinin SGK dan alamadığı para emzirme ödeneği ve çalışan anne veya babanın gününün doldurması gerekiyor