ilkaay0 Kızlar merhaba çocuk parası ve süt parası aldınız mı? Aldıysanız nasıl aldınız bebeğim dört aylık oldu hala alma alma şansım var mı? Yardımcı olursanız sevinirim
Cisemcagan17 ilkaay0 evet aldık sigortaya bildiriyorsunuz eşimi birde sosyal yardimlasmaya yonlendirmisler birinden 520 tl diğerinden 300 tl aldik 1 defaya mahsus yatıyor halen alabilirmisin bilmiyorum arayıp ogrenebilirsin
Kepekekmegi Cisemcagan17 bebeğim doğalı 3 ay oluyor ikisine de başvuru yapmıştık ama sadece 500 tl olan yattı diğeri yatmadı sanırım e devlette göremiyorum siz nerden öğrenmiştiniz yattığını
churchil Cisemcagan17 520 tl olana nasıl başvurdunuz bende sadece 300 tl olan başvuru aşamasında gözüküyor
fgnazrabuglem Bulunduğunuz bölgede ki aile sosyal yardım derneğine bebeğin doğum belgesi ve nüfus cüzdanı ile gidiyormuşsunuz. En geç 3 ay içinde para yatıyormuş. 300 TL
Cisemcagan17 Kepekekmegi e devletten ptt kurum odemelerinden gormustum başvurduğunuz bir sonraki ay sonu yatmisti digeride hesabima yatti
ilkaay0 Cisemcagan17 nasıl başvurmuştunuz? Yardımcı olabilir misiniz e devlet üzerinden mi başlvuru yapılıyor
fgnazrabuglem Nrcnergn süt parasını alamadım ben SGK günüm yetmedi o yandı öyle. Çocuk parasına da başvurmadım daha. Kızım okula giderken yatırırlar sanırım 🤣
Cisemcagan17 ilkaay0 hayir doğum belgesi ni alip eşim sgkya ve sosyal yardimlasmaya gitmisti oradan yonlendirmisler eşimi
Cisemcagan17 fgnazrabuglem sizden sgk günü istemiyorlar eşiniz sigortalı ise veriyorlar diye biliyorum bnce bi arastirin
kucukprensannesi Bende 4 gün önce doğum yaptım 2 gün önce eşim başvurdu. Bugün emzirme ödeneği yattı 520 tl. Diğeri yatmadı.
kucukprensannesi ilkaay0 emzirme ödeneğini hastane kendisi başvuruyor. Ama diğerini kaymakamlıktan demişler ama eşim sormuş öyle biryer yok e devletten oluyor demişler. Bilen varsa bende öğrenebilirim
Defnesa Cisemcagan17 gün isteniyor yanlış yönlendirmeyin en az120 gün prim yatması lazım doğumdan önce
fgnazrabuglem Cisemcagan17 sigortam yeni başlamıştı. 120 gün istiyorlarmış araştırdım, eşimin üzerinden alabilmem için benim çalışmıyor olmam ya da en az 4 ay sigortam yatmış olması lazımmış.
Cisemcagan17 Defnesa net bisi solemedim farkettiyseniz bnm en son sigortam haziran 2022 de vardı o yüzden sasirdim eşinden dolayı isteniyorsa bilemem araştırın diye cevap vermiştim bnde yanlış biliyo olabilirim
Kepekekmegi Defnesa süt parasında gün aranmaksızın veriliyor sizin dediğiniz çalışan anneler için olan doğum izni parası