fgnazrabuglem Cisemcagan17 sigortam yeni başlamıştı. 120 gün istiyorlarmış araştırdım, eşimin üzerinden alabilmem için benim çalışmıyor olmam ya da en az 4 ay sigortam yatmış olması lazımmış.
neolmusyaani __kids ay inanın eşim yapmıştı unuttum vallahi ya nerden yaptığını sosyal yardımlaşma mi diyordu valla onun gibi biseydi