ozlemtuncay46 canım benim bebeğimde de vardı, alarm kur 2 saati gecirmeyecek şekilde besle sütün yetmiyorsa mutlaka mama takviyesi yap ben yaptım sarılık geçene kadar. Günde 15-20 dakika kısa aralıklarla bebeği soy sadece bezi kalsın altında güneş ışığı direkt vurmasın üzerine, evin içerisinde güneş vuran camın önünde beklet vücudu hemen ısınıyor zaten sonra giydir, bunu gün içerisinde tekrarla çok faydasını göreceksin. Bizde sarılık değeri 11,9 du ilk başta, 3 gün sonra 11,2 , ondan üç gün sonra 9,6ya düştü değerler ve takibe gerek kalmadığını söyledi doktorum. Yatış vermedi doktorumuz, evde bu şekilde çözüme ulaştık. Şekerli su vs diyenler çok olacaktır, lütfen verme ilk 6 ay anne sütü veya mama tavsiye ediliyor zaten.