Kızım daha 6 günlük Yeni doğan sarılığı çıktı 12.9 doktor yatış istedi bnde kabul etmedim değeri çok yüksek değil diye bu değer nasıl düşecek sürekli emziriyrm bir göğsümü emerken diğerini sağıp veriyrm günde 1. 2 kere mama verdiğimde oluyor ama azalma olmuyor gibi ne yapmam gerekiyor acil yardım gerek !!