ozlemtuncay46 Canım öncelikle geçmiş olsun, benim bebeğimde hastanede sarılıl oluşmuştu, sütüm yetersizdi ve mama takviyesi vermediler hastanede. Çıkarken değerleri 8,5 idi, ve inan 10 günde değerlerini düşürmeyi başardım (7)
Bu süreçte en önemlisi anne sütü genelde yetersiz oluyor ilk günler, sakın mamaya karşı olma, inan bana mama takviyesini ben fazlasıyla yaptım. O sarılık beni çok korkutmuşyu ve bebeğime her 2 saatte bir 20/30 cc mama verdim, sarılıkda uyandırmak çok zordu uyanıp yemek istemiyordu, ama o kadar çile çekerek içirdim ki, uykusuz kalacaksın gerekirse ama sonu güzel olacak. Tabi ki her zaman başaramadım her ögün yiyecek diye bir şey yok ama emin ol, günde en az 3,4 kere takviye 30 cc kadar vermen lazım. (ben tecrübelerime dayanarak anlatıyorum canım) tabiki belki sende yetmeyebilir, ama dediğim gibi 10 gün içinde degerlerimiz düşmüştü. Sakın mama takviyesini azaltma aksine yükselt canım biberona alışır diyede korkma, benim sütüm kesildiği için 3 hafta emzirebildim senin sütünde olur inşallah ama stres yapma benn çok yapmıştım ama şimdi 5,5 aylık ve hepsi geçiyor ❤️