Sudenurr BrcnBlgn zaten ittirdi diliyle yutkunmadı bile bu kadar linç edilicemi bilseydim sormazdjm😂😂
Oznur Sudenurr mesele onum icip icmemesi degil sizin ek gidaya bu kadar merakli olmaniz insanlari sinir etti bence. O zaman birisi cocuga memesini versin nasilsa emmedi diye karsidaki kisiye kızmayalım
Sercan44 Sudenurr canım benim bebeğimde 3 aylık annemin doğum gününü kutlarken elini pastaya attı bi güzelde emdi elini 😂 az az verdikten sonra birşey olmaz Allah’ın izniyle
Sudenurr Sercan44 oh kebap yapmış alnımıza ne yazıldıys onu görüyoruz komple mandalina yedirmişim sanki tepkilere bakarmısnız😂
Aydann Sercan44 canım benim kızım 4 aylık sadece anne sütü alıyor bugün elma yedim ben onunda diline sürdüm sadece herkes kesinlikle su verme diyor ama ben 3 aylıktan beridir 2 çay kaşığı veriyorum ki vermeyince de ağlıyor istiyor dilinde pamukcuk olmuştu fazlaydı su verdikten sonra hiç kalmadı ki ben bir 15 - 20 gün sonra yavaş yavaş geçicem ek gıdaya
elmaliturta Sudenurr rica ederim orda açık renkli olanları ayına göre verebilirsiniz köyü renkliler o ayda verilmez anlamında çizelgede yazıyor ayları dikkat ettiyseniz
Sudenurr Arven10 bende komple mandalina yedirmedim hoş sadece baktırdım tadına herkes iyi biz kötü anneyiz😂
Yazilimcianne Acele etmeyin zaten tüm hayatı boyunca yiyecek onları. Şimdilik sadece mükemmel anne sütünüzü verin, hevesinizi anlıyorum ama henüz sindirim sistemi tamamen gelişimini bitirmedi. Şimdi sorun yaşamasa ileri yaşlarında yaşar.
Yazilimcianne Sudenurr o kadardan tabi ki bir şey olmaz ama beni herşeyden önce hep sütten vazgeçme ihtimali korkutuyor. Annesi sizsiniz onun için en iyi nedir siz bilirsiniz. Linç edenlerden değilim ;) telaşlı geldiyse yazım alerjik bir bebeğin annesiyim bu yüzdendir. Sevgiler 🤗
yigitali19 Sudenurr mandalina 8. Ayda sonra verilmeli 4. Aydan önce kesinlikle hiç birşey verilememeli eğer bebeğin gelişimi körüyse doktorunuz öneriyorsa 4. Aydan itibaren havuç ve elma suyu verebilirsiniz benim oğlum 5 aylık hâla bişey vermedim bi 10 gün sonra aptamil devam sütünden yoğurt vermeyi düşünüyorum
[silindi] Sudenurr linç falan değil daha 2 aylıkken ek gıda diye post açmışsınız zaten niyetinizde varmış burda şunu verdim bunu verdim başka ne vereyim diye sorarsanız 3 aylık bebek için daha çok linç yersiniz elbette. Kendi Gözüne bir damla limon sık bakalım acıyor mu? Bir bardak limon sıkmaktan farkı olmayacak kadar acır. Ağzına asit damlatıyorsun onun daha tat algıları ne kadar hassas mama bile verirken derecesine kadar özen gösteriyoruz yapmayın sizin bebeğiniz benim değil acıyın biraz zaten zamanı gelince yiyecek bu ne acele? İleride ah vah etmeyin diye kızıyoruz size. 8 aydan önce narenciye verilmez diyoruz. Ha inatla linç yemekten zevk alıyorsanız yarın da baklava şöbiyet analı kızlı ve İskender tattırın afiyet olsun.
Sudenurr Sakura-chan normal insan gibi sordum kimsenin kızıp bağırmaya hakkı yok insani dille söyleyenebilir uyarılabilir bu kadar katı olmayın
Sudenurr Yazilimcianne sütüm yetmiyor zaten mama+anne sütü ile besliyorum geçmiş olsun teşekkür ederim 💜
Sultan5tp Benim kızım 4 aylık elma muz ve armut dilimini veriyorum onunla dişlerini kaşıyor hemde emiyor azda olsa tadını alsın dye armudu zaten saglık ocagndaki doktorum tavsye etti kakasını yapamazsa armudun suyunu ver braz dye yani eger cocugun gelişim de sıkıntı yoksa verileblr bence ama sadece bi beş dk filan veriyorum bende
Sudenurr Sultan5tp bende bunları okuyunca cesaretleniyorum çok az veriyorum her gün değil kötü anneymişim gibi hisettieitolar adama