Sudenurr Arkadaşım merhaba, kızım şuan 8 aylık 20 günlük. 2 ay kadar emzirebildim sonrası mama ile devam etti. 2-3 aylıkken ev yoğurdu ile başlayarak herşeyin tadına baktırdım. Ve her ay doktora gittiğimde tadına baktırdıklarımı belirttim Kızıma tattırdığım meyve, sebze ve tatlıları paylaşıyordum. Bana dediği tek şey bebeğini her yedirdiğinde takip et ters bir durum yoksa devam edebilirsin dedi. 6 ayda ek gıdaya başladığımızda bana dediği tek şey mevsim meyve ve sebzelerinden verebilirsin. Ki bebekler için olan ek gıda tariflerini denedim ama benim kızım bunların hiç birini tercih etmedi. Bizim yediğimiz çorbalar sebze yemekleri pilavlar tatlılar hep onları tercih ediyor. Hatta en son 8 aylık kontrole gittiğimizde sütlaç yedirdiğimi söyledim diyet mi diye sordu doktor yooo bizim yediğimiz sütlaç dedim afiyet olsun dedi😊 çok şükür 8 aylıkta yapılan kan sayımlarımızda da herşey normal çıktı. O yüzden gönlünden geçenleri ver arkadaşım rabbimin yazısının önüne geçemeyiz. Ayrıca tabaklar dolusu yemiyorlar ki tadımlık anne sütü veya mamaya devam 💪🏻 Rabbim hepsine sağlık sıhhat versin🙏🏻