Yani enteresan postlar görüyorum hayret ediyorum. 2aylık bebeğe yemek tattıran falan.. Bi de iyi anne kötü anne diye ithamda bulunanlar. İyi veya kötü anne olmuyosunuz. Bilinçsiz anne oluyosunuz. İleride çocuğunuz tip1 diyabet, midesinde ülser, reflü, ileri derecede alerji olmasına gönlünüz razı geliyorsa buyrun tadımlarınıza devam edin. Doktorlar da zaten zevkine meslek icra ediyolar. Eskilerle artık alakamız yok ne biyolojik olarak ne de fizyolojik olarak. Yediğimiz her şey gdolu, ilaçlı, ithal.. At gözlüğünüzü çıkarın. Ne kadar anne sütüne ve bebeğe uygun gidayla devam ederse ona iyilik yaparak 'bilinçli' anne olursunuz.