marisback ah benim içimdeki yaram emzirme konusu… çok zor normal doğum yaptığım an sütüm geldi emzirdim. Dr 40 gün boyunca asla kabız olma, sürekli çorba muhallebi içebilirsin asla katı yiyecek yok dedi dikişlerim açılmasın diye. Doğum sonrası 3 haftada 5 kg kaybetmişim. Tabi sütüm bebeğime yetmemiş sarılık oldu. 1 gün hastanede yattı. Bir daha sütüm güvenemedim mama meme şeklinde gittik. 2 aylıkken meme reddi yaşadık. Yine de bebeğimin canı istediğinde ya da hafif uykuluyken emzirdim. Ve her 3-4 saatte bir sütümü sağıp verdim 7 ay boyunca. Sonra hasta olup 2 hafta antibiyotik kullanınca bıraktım. Sütüm epey azalmıştı ben de sağımı bıraktım tamamen mamaya döndük. Emzirmeyi o kadar çok seviyordum ki, zaten bunun burukluğu yaşarken her ortamda herkes emiyor mu, niye emmiyor diye sorular soruyor. Nasibi bu kadarmış diyorum öfkemi ve üzüntümü belli etmeden. Ya eşimin 70 yaşındaki eniştesi bile bunu yaptı hatta anne sütü güzellemesi yapıyor iki gram bilgisiyle. Ben de isterdim 2 yaşına kadar emzirmeyi ama kısmet değilmiş. Bu konuşmalar sorular beni sadece üzüyor. Bu burukluğu atamıyorum oğlum 15 aylık olmasına rağmen. İnşallah diyorum ikinci çocuğum olduğunda onu bol bol ve sadece anne sütüyle beslemek nasip olur