Bende yeni anneyim bebeğim kuvezde kaldi bir haftadir benimle kuvezde biberona alistigi icin ilk geldigi günler cok zorlandim memeyi istemiyordu
Biberon istiyordu benimde üzüntüden sutum azaldi
Silikon uc aldim asla olmadi esim sut sagma makinasi aldi mama aldik
Suan memeyi tutuyor fakat soyle bir sorunum var
Cok uzun saatler boyu memede kaliyo 1 saaten fazla ben cok bunaliyom acaba kirkı cikinca duzelirmi diye kendime soruyorum
Geceleri bir kez mama veriyorum 20 gunluk oldu bugün
Nasil bir yol izlesem bilemiyorum