marisback evet. Böyle postun altına böyle bir yorum gelmeliydi değil mi? O emzirmek için çok uğraşmış, mama vermemiş, mama kötüymüş ve o kazanmış. Tebrikler süper anne. Senin arkadaşların uğraşmamış, uğraşmak istememiş. Ama ben, benim gibi nice anne tanıyorum kendini harap eden, emzik eden. Uykusuzluktan, yorgunluktan harap olan. Yedikleri içtikleri yüzünden doğuma girdiği kilodan fazlasını alan. Ama olmadı. Belki sen kazandığın için uğraştım diyorsundur ve diğerlerini uğraşmadı görüyorsundur ama her uğraş farklı. Benim gibi inatçı ve uykusuz bebeği olan bir annenin uğraşı ile daha sakin bir bebeği olanın aynı değildir bence. Hastanede enjektörle mama vermeye çalışıekwn hemşireler bile pes etmişti, olmuyor çok huysuz diye. 20 dakikadan fazla uyumuyordu sağım yapacak vakti nerde bulabilirdim mesela değil mi? Ben uğraştım, kaybettim. Sen kazanmışsın tebrik ederim.