Aybuke Aynen öyle her mama bebekten bebeğe değişiklik gösteriyor. Biri iyi gelirken diğeri başka bebeğe kötü gelebiliyor ne yazık ki. Mama işi de zahmetli uygun değil ki öyle deneyip bulasın bazen 3-4 mama deniyorsun hangisinin iyi geldiğini bulamıyorsun bile canım. Bende başlayalı 1 hafta oldu Sma’ya şimdilik iyi gidiyor. Fakat kilo alımı nasıl ona bakmam lazım. Eğer ki aldırmıyorsa ben de değiştirmeyi düşünüyorum. O zaman ne alırım bilemedim açıkçası hipp’te çok önerilen mamalar listesinde