Merhaba hanımlar
Kızım 3 aylık mama alıyor sütüm yok maalesef Aptamil kullanıyruz başından beri ancak bu aralar mamayı çok az ve ağlayarak içiyor içmek istemiyor cisli bez sayısı azaldı kilo alımı da az olmuş bu ay hatta doktoru ek gıda ya başlayın demisti mama değiştirmek istiyorum ne önerirsiniz