Herkes mama önermiş kimse dememiş ki neden içmiyor. Canım hangi mamayı seviyor ona devam sadece bir süre uyutup öyle içir. Biberonun deliği dar geliyor sıkılıp bırakıyor olabilir bir tık geniş delikli al. Benim bebeğim 5 ay boyu sadece uyuyarak içti daha yeni yeni uyanıkken içmeye başladı geçici bir süreç sabır istiyor