Kbr79 Hiç umursamayın. Benim de sütüm çok azdı güç bela eds ile 8,5 ay emzirdim. Belki günde 3-5 damla anne sütü aldı bilmiyorum. Mama ağırlıklı beslendi hep, şu an 1 yaşında. Başlarda ben de neden sadece emziremiyorum diye çok üzüldüm sonra dedim bu günlerin tadını çıkar. Sağlıklı bir bebeğin var şükret. Çevredekileri dinlemeyin, üzmeyin kendinizi. Bir de burada önerenler olmuş yine. Makatına zeytinyağı sürmeyi doktorumuz asla önermedi. Sadece mamasına zeytinyağı yeterli demişti.