ikibaloglanannesi Oğlum 7 aylık şu ana kadar maşallah hiç kabız olmadı mamadan. Bebelac kullanıyoruz biz. Mamasina zeytinyağı koyabilirsiniz 1 çay kaşığı.
Kbr79 ikibaloglanannesi evet herkes zeytinyağı koyabilirsiniz demiş yarın inşallah doktorumada sorup yapacağım teşekkür ederim bu arada 🙂
Kbr79 Binnur_cam saol bacım Allah razı olsun 😀adam beni beğenmiyor oğluna at gibi kız alacakmış ilk zamanlarda da bunu derdi esmer seviyormuş artık dayanamadım hamide anne niye beyaz tenli ya dedim siz kendinize almıyorsunuz ki dedim kız varya her lafında küçük olsa yeminle dayaklık
Binnur_cam Kbr79 aaa bu gerçekten terbiyesiz kaynananla yer değiştirmiş o .. Hey Allahım Allah akıl fikir versin yaşları geçtikçe sapıtıyolar at gibi kız ne ya !
Semihbebek1 miranhazal benim doktorum her mama sonrası bebeğe çok az su ver dedi ve yılların doktoru her şeye yanlış demeyi bırakın artık tek bir doğru yok
Kbr79 Semihbebek1 Benim doktorumda anne sütü hiç içmiyorsa ver demişti ama azda olsa içiyor o yüzden verme dedi
Semihbebek1 Kbr79 ben hem emziriyorum hem mama veriyorum emzirdikten sonra vermiyorum mama verdiğim zaman sonra veriyorum hiçbir zararını görmedim aksine bebeğim suyu cok seviyor , tadını ayırt ediyor yani bayağı
BynBird Kbr79 hiçbir sorun olmaz zaten o dönemlerde başlıyor kabızlık problemi doktorumuzun önerisi ile başlamıştık biz de ayrıca yoğun bakımdaki zayıf bebeklerin mamalarına da zeytinyağı katarlar ki de çabuk toparlansın diye
ikiprensannesi53_ miranhazal ne olur su verilirse 2 bebek annesiyim ikisine de doğar doğmaz verdim noldu çocuklarıma böyle sudan kaçarsanız daha kötü olur
ikiprensannesi53_ hemsireannee_ niye iki cocuguma da doğar doğmaz verdim noldu çocuklarıma su öcü değildir korkulacak zarar verecek Bi yanı yok