Benim 21. Gunum, fazlaca dikisli bir dogum oldu. popoya dogru olan kisimda acilmam oldu doktor tekrar dikis atti 3 gun once. Agri yanma aynen devam ediyor. Sadece batticon ile pansuman yapip kuru tutmaya calisiyorum. Yine de tekrar dikis atilan kisimda da acilma olacak gibi duruyor:( acisini bir yasayan bilir 😢