Mehfam 1 sene sonra anca iyileşti 2. doğumu sezaryen yapmama rağmen ön dikişlerim de acıdı. Benim dikişlerimde zordu hastanede baya zorladı baya mahvoldum dikiş açısından. Korkudan doktora da gitmedim en büyük hatam bu oldu. Burdan çare aramak yerine doktora gidin belki bende öyle yapmasaydım daha çabuk iyileşecektim.